Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

ALDI Magyarország Androidos alkalmazása

2011.09.20. 13:39 Geolokációs Marketing Blog

Augusztus végén jelent meg az Aldi Magyarország Androidos alkalmazásának 2.3-as verziója, de hogy miért is szerepel ez az alkalmazás itt a blogban?

A válasz egyszerű, az alkalmazás mobilunk helymeghatározása alapján mutatja a hozzánk legközelebb eső Aldi üzleteket, helyzetünk alapján képes mutatni az éppen aktuális akciókat.

 

Ehhez kapcsolódóan az ajánlatok fül  alatt a főmenüben egy gyors áttekintést kaphatunk az olcsóbb és új termékekről valamint a zöldég-gyümölcs és frisshús akcióikról.

A bevásárlólista fül alatt pedig lehetőség nyílik az adott termékeket a mobil bevásárlólistájára tenni.

Vajon mikor fedezik fel a helyi láncok a különböző geolokációs alkalmazásokban rejlő erőt? 

Az ALDI példája mutatja, hogy normális kivitelben működőképes a dolog, előremutató hozzáállása remélhetőleg hozzásegíti a piacot a hasonló innovatív megoldások kivitelezésére.

 

Az Android Market adatai alapján jelenleg már több mint 500 felhasználó telepítette az alkalmazást és 4,3-ra értékelik átlagosan, mely mutatja a fogyasztók elégedettségét.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr483240807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása