A hét folyamán az American Express elindította a Link, Like, Love nevű új Facebook-hoz kapcsolódó szolgáltatását, melynek lényege, hogy miután a kártyabirtokos összeköti a Facebook fiókját az American Express kártyájával, személyre szabott ajánlatokat kap a lájkolt oldalak, érdeklődési kör és a baráti társaságának hasonló tulajdonságai alapján.
Fő cél alapvetően nem az egyszeri akciókból származó egyszeri ügyletek, hanem a hosszútávon is jövedelmező vásárlói bázis kialakítása egy-egy helyi üzlet számára.
Üzleti oldalról a https://gosocial.americanexpress.com/ oldalon keresztül már most is elérhető egy tájékoztató videó, mely alapján a következő hónapokban a legtöbb üzlet tulajdonosa extra kiadások nélkül csatlakozhatnak az American Express kezdeményezéséhez, kuponok, az alkalmazottak extra betanítása és egyéb beruházás nélkül, egyszerűen csak mind a Facebook Places-hez, illetve Foursquare-hez hozzá kell rendelniük üzletüket és az American Express által biztosított platform segít számukra nyilvántartani a közösségi hálózatokon keresztül megvalósul vásárlásokból keletkező jövedelmeket.