Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Zombie Hood, avagy a lokáció-alapú túlélőhorror

2011.09.17. 19:55 Geolokációs Marketing Blog

A Zombie Hood a lokáció-alapú közösségi játékok között elsőként használja a Foursquaret arra, hogy zombiapokalipszis sújtotta területté változtassa környezeted. 

A játékban a valós helyszínekre bejelentkezve lőszerhez, felszereléshez és egyéb tárgyakhoz juthatsz, míg a zombiseregek a nyomodban vannak.

 

A játék jelenleg ingyenes elérhető iOS-re, a játék üzleti modellje az alkalmazáson belüli vásárlásra van kihegyezve, ami során a felhasználók különböző extrákat vásárolhatnak maguknak. Az ausztrál fejlesztők elmondása szerint jelenleg átlagosan egy felhasználóra vetítve 0.22$ bevételt generált a játékon belüli vásárlás, várakozásaik nagyjából ennek az összegnek a duplája az elkövetkezendő hetekre.

 

 

Ti már próbáltátok? Kommentben írjátok le nyugodtan tapasztalataitokat, hogy meddig köt le.

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr623234748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása