Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Forescast, avagy tudom mit teszel jövő nyáron

2011.09.21. 17:13 Geolokációs Marketing Blog

A Forecast, ha nagyon közgazdaságtanilag akarunk fogalmazni akkor egy intertemporális Foursquare, alapvetően megoszthatod ismerőseiddel, hogy egy adott időpontban a jövőben mit tervezel és hol, arról pedig barátaid dönthetnek, hogy csatlakoznak-e vagy egyéb ötlettel állnak elő komment kíséretében.

Telepítés utána push-notificationt is kaphatsz arról, ha egy ismerősöd hozzáad egy új eseményt listájához, de az általad létrehozott esemény esetén is figyelmeztet a jövőbeli check-inedre a rendszer, ha odaérkeztél az adott hely közelébe a megadott időben.

Ha széles körben elterjed a szolgáltatás, akkor üzleti oldalról például a különböző vendéglátóipari helyek tudnak majd azzal kalkulálni, hogy egyes estéken mekkora tömegre számítsanak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr473243865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása