Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Amikor a CSR és a Foursquare találkozik

2011.07.20. 15:13 Geolokációs Marketing Blog

A Jcpenney kiskereskedelmi lánc egy nagyszabású kampányba kezdett, mely a Pennies from Heaven nevet viseli, aminek a  lényege, hogy minden, a boltjaiba történő chekin után a lánc 350 pennyt költ iskolai programokra, kezdeményezésekre.

A Pennies from Heaven honlapon figyelemmel lehet kísérni az eddig checkinekből összegyűjtött pénzösszeget, persze segíteni lehet Facebook, Twitter és Pandora megoldásokkal is, melyek más-más összeget jelentenek.

Az egész kampány alapját a http://crowdtwist.com/ szolgáltatás nyújtja, mely valós nyereményekkel és kedvezményekkel jutalmazza a közösségi médiában végrehajtott aktivitásokat.

Vajon hosszú távon az ehhez hasonló kezdeményezések sikeresek lesznek?

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr383083519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása