Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Jelenleg még a check-in a legkevésbé népszerű mobiltelefonos funkció

2011.09.21. 12:43 Geolokációs Marketing Blog

Érdekes eredményt hozott a Pew Research Center kutatása, 688 felnőtt okostelefon tulajdonost kérdeztek meg telefonhasználatukról a tavasz folyamán.

A megkérdezettek fele használja telefonját közösségi szolgáltatások igénybe vételéhez, képfeltöltéshez és e-mailezéshez, viszont csak a 12%-uk használ valamilyen lokáció-alapú szolgáltatást bejelentkezésre.

Ezzel szemben térképes segédletet a helyes irányhoz, adott hely megtalálásához a megkérdezettek 55%-a használ.

 

 


 

 

Egy tavaly novemberi jelentés szerint a felnőtt internetezők 4%-a használt geolokációs szolgáltatásokat, míg összesen csak 1% napi rendszerességgel. Természetesen azóta a Foursquare átlépte a 10 milliós felhasználói bázist és az okostelefon-penetráció is egyre nagyobb lesz.(4% of online adults use location-based services) .

Az adatok jelenleg azt mutatják, hogy még nem teljesen magától értetődő,  mainstream dolog a check-inelés, viszont a "korai elfogadók" nagyon aktív közösséget alkotnak.

Szerintetek mi kell ahhoz, hogy széles körben elterjedjen a használat?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr133243197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása