A Gowalla szeptemberi újrapozicionálása óta a közösségi történetekre és az azokhoz kapcsolódó helyszínekre helyezte a hangsúlyt.
Most a Gowalla a Stephen Spielberg és Peter Jackson bábáskodása alatt készülő Tintin mozifilm marketing kampányához járul hozzá úgy, hogy a Gowalla felhasználók utazásaikhoz és Gowalla-n megosztott történeteikhez hozzáadhatják Tintint a "Who's with you?" résznél.
Azok között, akik Tintint is megjelölik, mint szereplőt saját élményeikben, bekerülnek Tintin Gowalla útlevelébe és a legjobb történeteket a Sony Pictures is megosztja közösségi médiás felületein keresztül.
Természetesen értékes ajándékok is várnak azokra, akik a Tintin mozifilmet ilyen módon népszerűsítik ismerettségi köreikben.
Ez a példa is mutatja, hogy milyen kiváló kampányokat lehet kivitelezni egy-egy geolokációs szolgáltatással, bár az kérdéses, hogy ez a kampány mennyire lesz sikeres, mivel a Gowalla felhasználók nagy része nem fogadta kitörő lelkesedéssel a szolgáltatás átalakulását.