Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Tintin és a geolokációs marketing

2011.10.14. 11:57 Geolokációs Marketing Blog

A Gowalla szeptemberi újrapozicionálása óta a közösségi történetekre és az azokhoz kapcsolódó helyszínekre helyezte a hangsúlyt.

Most a Gowalla a Stephen Spielberg és Peter Jackson bábáskodása alatt készülő Tintin mozifilm marketing kampányához járul hozzá úgy, hogy a Gowalla felhasználók utazásaikhoz és Gowalla-n megosztott történeteikhez hozzáadhatják Tintint a "Who's with you?" résznél.

Azok között, akik Tintint is megjelölik, mint szereplőt saját élményeikben, bekerülnek Tintin Gowalla útlevelébe és a legjobb történeteket a Sony Pictures is megosztja közösségi médiás felületein keresztül.

Természetesen értékes ajándékok is várnak azokra, akik a Tintin mozifilmet ilyen módon népszerűsítik ismerettségi köreikben.

 

Ez a példa is mutatja, hogy milyen kiváló kampányokat lehet kivitelezni egy-egy geolokációs szolgáltatással, bár az kérdéses, hogy ez a kampány mennyire lesz sikeres, mivel a Gowalla felhasználók nagy része nem fogadta kitörő lelkesedéssel a szolgáltatás átalakulását.

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr633302469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása