Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

Link, Like, Love, avagy az American Express és a Facebook szerelemgyereke

2011.07.21. 13:33 Geolokációs Marketing Blog

A hét folyamán az American Express elindította a Link, Like, Love nevű új Facebook-hoz kapcsolódó szolgáltatását, melynek lényege, hogy miután a kártyabirtokos összeköti a Facebook fiókját az American Express kártyájával, személyre szabott ajánlatokat kap a lájkolt oldalak, érdeklődési kör és a baráti társaságának hasonló tulajdonságai alapján.

 Fő cél alapvetően nem az egyszeri akciókból származó egyszeri ügyletek, hanem a hosszútávon is jövedelmező vásárlói bázis kialakítása egy-egy helyi üzlet számára.


Üzleti oldalról a https://gosocial.americanexpress.com/ oldalon keresztül már most is elérhető egy tájékoztató videó, mely alapján a következő hónapokban a legtöbb üzlet tulajdonosa extra kiadások nélkül csatlakozhatnak az American Express kezdeményezéséhez, kuponok, az alkalmazottak extra betanítása és egyéb beruházás nélkül, egyszerűen csak mind a Facebook Places-hez, illetve Foursquare-hez hozzá kell rendelniük üzletüket és az American Express által biztosított platform segít számukra nyilvántartani a közösségi hálózatokon keresztül megvalósul vásárlásokból keletkező jövedelmeket.

 

 

Watch live streaming video from americanexpress at livestream.com

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr343086295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása