Geolokációs marketing

Geolokációs Marketing

Geolokációs marketing megoldások - Foursquare, Gowalla, Facebook Places, Google Maps.

Friss topikok

djuice myLife és a Foursquare

2011.10.28. 10:32 Geolokációs Marketing Blog

A magyar telekommunikációs szolgátatók közül a djuice is meglátta a lehetőséget a Foursquare-ben, így lehetőséget biztosít arra, hogy Foursquare-el össze lehessen kötni a szolgáltató myLife rendszerét és ezzel pontszerzési lehetőséget nyújtson a felhasználók számára Foursquare-es aktivitásukért.

Így egy-egy iskolában, buliban, edzőteremben megejtett checkin után pontokat kaphatunk és a mindennapi tevékenységünkért pontokat kaphatunk, melyek értékes nyereményeket eredményezhetnek.

Alapvetően a myLife a djuice által üzemeltetett egy kedvezményprogram,mely egyben fejlődésösztönző és a szolgáltató előfizetőinek lehetőséget biztosít arra, hogy az valóds életükben elért eredményeket virtuális pontokra, majd azokat értékes valódi, kézzel fogható nyereményekre váltsák be.

A djuice azt szeretné elérni, hogy szellemi fejlődésre, sportolásra, közhasznú tevékenységekre buzdítsa a fiatalokat, így a program pontokat ad a sikeres nyelvvizsgáért, érettségiért, jó tanulmányi átlagért, véradásért, sporttagságiért, könyvtári tagságért és például még közhasznú pályázatokon való részvéteértlt is. A myLife most egy olyan fejlesztéssel bővül, amely az élet bármely pillanatában jutalmazza a fiatalokat egyszerűen azért, mert éppen azt csinálják, amit valóban szeretnek.

Az október 26-tól működésbe lépő Foursquare integráció segítségével a felhasználók megoszthatják barátaikkal pillanatnyi tartózkodási helyüket, minden egyes checkin 3 myLife pontot ér, de a szolgáltató időszakosan közzé fog tenni kiemelt helyszíneket is, melyek esetén az adott időszakban magasabb pontszámmal is honorál. Kikötés az, hogy egy napon maximálisan öt checkin után jár pont, így naponta összesen 15 myLife ponttal növelhető a myLife.

A rendszer aktiviálásához csupán fel kell menni a www.djuice.hu/mylife oldalra, ahol belépés után összeköthető a Foursquare és myLife fiókok. Valószínűsíthetően ez a promóció is hozzá fog járulni ahhoz, hogy a Foursquare Magyarországon még jobban elterjedjen, főként a fiatal generáció körében.

Kovács Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://geolokaciosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr263335778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása